reisblogoeganda-mya.reismee.nl

Agape ministery

Vandaag naar agape industry. Dit is een tehuis voor straatkinderen. Dit zal tot nu toe de meeste indruk op mij maken. Bij binnenkomst zitten de kinderen aan tafel en krijgen ze les van een leraar. De kinderen komen 's morgens om 8 uur binnen en krijgen een klein ontbijt. Ze krijgen les en doen activiteiten en dan om 1300 uur krijgen ze een stevige maaltijd en dan om 1400 uur gaan ze weer de straat op.

Als wij binnenkomen rond de leraar delesaf met een gebed en als ze dan god danken voor het leven breek ik . Zo triest om zo'n leven te hebben en dan toch nog zo sterk in god geloven. Ik ben ontdaan en ondanks dat we leuke activiteiten met ze ondernemen. We hebben allemaal hobby en sportspullen mee, blijf ik dat gevoel houden. Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld . De kleren van de kinderen zijn zo vies dat ik had gewild dat ik wat kleren meegenomen had. Nu heb ik wel veel andere spullen meegenomen en je kan niet meer doen dan we op dit moment al doen maar toch... we sluiten de dag af met een bingo en dat is een groot succes. Met een zwaar hart nemenwe afscheid van de jongens en gaan op de bodo terug naar het guesthouse.

De middag hebben we voor de rest vrij en kunnen we verwerken wat we de afgelopen dagen hebben meegemaakt. 'S avonds uit eten met zijn allen en dan morgen de reis naar de Nijl.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!