reisblogoeganda-mya.reismee.nl

Schilderen bij special children

Vandaag gaan we schilderen bij het project Special Children. Special People. Als we aankomen krijgen we eerst een inleiding van de oprichter Mozes. Bij het project zijn er kinderen die verstoten zijn en die worden overdag dan opgevangen. Deze kinderen hebben allemaal een handicap. En de kinderen variëren in leeftijd. Wij gaan vandaag de binnenmuren van de buitenruimte schilderen. Deze muren zijn heel slecht en voor het mooie had er eerst een stucadoortje overheen gemoeten. Hier Zijn niet de middelen voor en dat is erg jammer. Het is wat het is en na een dag schilderen is het resultaat toch beter dan dat het was. Wat ook leuk is is dat de kinderen gingen meehelpen. Nu viel de planning in de war maar dat gaf niets. De kinderen hadden de grootste lol en daar gaat het toch om. We hadden een hele late lunch maar in de tussentijd vermaakte we ons mer dansen met de kinderen. Wat een feest zeg. Dit heb ik altijd al willen doen en nu ontstond het spontaan. Supergaaf om te doen en de kinderen vonden het leuk. Na het eten even naar de supermarkt en naar café java's voor een heerlijke kop cappuccino met carrotcake. Heerlijk na een volle dag. Morgen gaan we terug naar het project om nog wat tekeningen te schilderen op de muren