reisblogoeganda-mya.reismee.nl

Aankomst Uganda

ik vlieg met de Emirates om 2150 met de A380. Dit is een hele ervaring. Wat een vliegtuig zeg. En ik had mazzel met mijn plaats. Ik had een plaatsje aan het raam en 2 lege plekken naast mij, dus kon iets rianter liggen. Met een overstap op Dubai kwam ik op Entebbe aan. Ik werd opgehaald en de reis naar het guesthouse begon. De chauffeur die vrij roekeloos reed reed dwars door het leven van Oeganda en daardoor kreeg ik een goede indruk van het land. Indrukwekkend hoe de mensen leven, het landschap, de temperatuur ,alles. Bij het guesthouseaangekomen waren de meeste andere vrouwen er al. Kon ik met de andere rustig even kennismaken. 'S avonds zijn we naar een restaurant gegaan om te eten. Was heerlijk en heerlijk geslapen


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!